Сұрақтармен бізге хабарласыңыз:
немесе жазыңыз info@pmpk-arkalyk.edu.kz

Қазақстан Республикасы Президентінің Жолдауы

1 қыркүйек 2020
Толығырақ

Ата-аналар үшін пайдалы ақпарат

Ата-ананың бұрышы
Толығырақ

Жеткізушілерге арналған ақпарат

Барлығы мемлекеттік сатып алулар бойынша
Толығырақ

Естімейтін балалардың психологиялық ерекшеліктері

Есту қызметінің бұзылуы естімейтін тұлғаның дамуына өзінің әсерін тигізеді, әлеуметтік ортада өмір сүруге ерекше жағдай туғызады, тілдесу ортасын азайтып, әлеуметтік байланыстар көлемін шектейді. Есту қызметінің кемшілігі бар адам субъективті өзіне және қоршаған ортасына қатынасы туады.

Тіл дамуының аздығы нәтижесінен еститін құрбы-құрдастарымен салыстырғанда естімейтін баланың көлемі аз, естімейтін тұлғаның қалыптасуы баяу қарқынмен жүреді. Бұл өмірде танымдық қызығушылықтарының, әр түрлі саласы бойынша мәлімет алғаны жеткіліксіз болғаннан кейін білінеді.

Одан ұзақ уақыт өзін-өзі сәйкес емес бағалау сақталады. Әдетте өзін- өзі бағалау және жолдастарының бағалауы белгілі бір жағдайда болады, көбінесе ұстаз пікіріне тәуелді болады, өзін-өзі бағалаудың сын көзімен қармаушылығы байқалады, жоғары сынып оқушыларында өзін-өзі өсіре бағалау басым болады. Оларда ақылға қонымсыз ниеттену деңгейі ерекшелендіреді, өзін-өзі бағалау аса көтеріңкі болады, ол жиі естімейтін оқушылардың мүмкіндігіне сәйкес келмейді.

Естімейтін оқушылардың оқу қызметіне ниеттену деңгейі кіші мектеп жасында көрінеді, жоғары құбылмалылығымен сипатталады. Көп эмоционалды жағдайлар әлеуметтік-адамгершілік сезімдері естімейтін оқушыларға орта мектеп жасына жеткенге дейін бейтаныс болады.

Естімейтін оқушыларда эмоционалды саласының дамуы мәнерлі жағының сөйлеу және музыканың аз қол жетімділігінен, әдебиетке қатыстыруы көп қиындық туғызады.

Естімейтін оқушыларда эмоционалды саласының дамуы мәнерлі жағының сөйлеу және музыканың аз қол жетімділігінен, әдебиетке қатыстыруы көп қиындық туғызады.

Естімейтін балалардың тілдесуінде пантомима және мимика арқылы эмоцияларын көрсетуін атап кетуге болады. Естімейтін балалармен түзете-дамыту жұмысы үрдісінде адамның эмоциялары мен сезімдерін түсіну жете түсінуі пайда болады.

Есту қабілеті бұзылған адамның өзгешелігі, ерекшелігі оған арнаулы оқыту жағдайын жасауын, оның тұлғасының толыққанды бейімделуі үшін ортасын құруын қажет етеді.